CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, 7 April 2011

Saya nak jadi TINGGI!!

saya nak jadi tinggi~
saya nak BMI yang seimbang..
alhamdulillah,.
bila dikira secara roughly,
BMI saya ok!

tapi,
saya nak tinggi lagi~
setiap hari saya lompat2..
lompat supaya stretch kan badan & kaki,
supaya badan & kaki lebih panjang..
hari tu, setiap malam minum susu..
sampai dah muak~
sampai tak moh minum susu lagi..

saya nak tinggi!!
saya nak tinggi!~
ya Allah,.engkau izinkanlah hambamu ini menjadi lebih tinggi,
sekurang-kurangnya 155cm..
setelah aku berusaha,
capaikan lah matlamat ku untuk mencapai
ketinggian normal~
amin...~

4 comments:

Wada Adam

Sayang..u r sooooo funny..mmg klaka la my little princess ni seorg..
height is not that important la syg..
as long as the BMI is within the normal range, so, it'll be fine..
haha..
plus, i heard that tall guys (ehem2..tall guys mst la hensem kan..?haha)like cute, petite girls, just like u.. hehe...

adindAdlina

hehehh..ok..
tq kakyu!
lorve you soooo much!!
ina kira2, BMI ina dlm 23-24 cam tu~
hehe..

Liyana Adam

BMI tu bahasa melayu india ke?ngehehe..tak kisah lah bpe scornya, janji ina sihat tak sakit, dan comel je dipandang..plus i realised that cute, petite girls awek muda like you, bila tua tetap awek muda..hehe..

..saja nak ejek kakyu..hahahah..kita dah abis final..lalalala...~

adindAdlina

hahahah!! kakna funny bunny!! dah abis final la katakan ..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...